Yönetim Politikamız ve Stratejik Önceliklerimiz

Vİzyonumuz

Bilişim ve hizmet sektöründe farklılık ve yenilikçi anlayışı ile lider vasfını yakalamaya çalışan, sektördeki firmalara ilham veren ve katma değer oluşturan öncü bir kuruluş olmak.

Mİsyonumuz

Bilgi ve tecrübesiyle her gün daha fazla bireye hizmet edip, müşterilerimizin yanında yer alarak küresel değer zincirinin sağlam bir halkası olmak ve sektörde kalıcı üstünlükler sağlayarak, ülkesinde lider bir kuruluş olmak.

AKILLI NOKTA STRATEJİK AMACI

En büyük stratejimiz biz olmaktır.

Biz Olmak;
Kurum ve kurum bayilerinin ilk ve ortak hedefi müşterilerimizi memnun etmektir. Bunun için birbirimize destek oluruz, Çözümler üretiriz, güvenir ve takdir ederiz.
Kurum ve kurum bayilerinin ilk ve ortak hedefi müşterilerimizi memnun etmektir. Bunun için birbirimize destek oluruz, Çözümler üretiriz, güvenir ve takdir ederiz.
Kurum performansı kadar çalışan ekip ve hizmet performansını da önemseriz.
Tüm iletişimlerimizde önce dinleriz ve ihtiyaçları anlarız.
Bayilerimize güvenir, birbirimizin uzmanlığına saygı gösteririz.
Kararlarımızı, bütünü düşünerek ve bütüne etkilerini değerlendirerek veririz.
Akıllı Nokta ve Akıllı Nokta bayileri olarak birbirimizi, toplumumuzu ve sosyal sorumluluklarımızı biliriz.

Stratejimiz hizmet ve hizmet çıtasını yükseltmektir.

YÖNETİM POLİTİKAMIZ

Teknolojik gelişmeleri takip eden, ürün çeşitliliğini arttıran, Gerekli yatırımları yaparak bayilerine üstün hizmet veren Bayi ve Bayi Müşterilerinin beklentilerini ön planda tutan, tüm çalışanlarının iletişim ve branşını geliştirecek eğitimlere önem veren, standartların üzerinde performans ile iş takibi yapan, Tedarikçilerini ve ürünlerini sürekli olarak geliştiren ve etkinliğini sürekli olarak iyileştiren ve belirlediği kalite hedeflerine ulaşan bir kurum olmak kalite politikamızdır

STRATEJİK HEDEFLERİMİZ

Çalışanlar ve Organize Hizmet

Çalışanlarımızı deneyimli personeller ve iş ortaklarımızdan seçerek bayilerimize ve bayi müşterilerinin memnuniyetine doğrudan olumlu etki ederiz. Hizmet anlayışımızda memnuniyet esaslı hareket ederiz.

Ticari Liderlik

Bayilerimiz, Bayi müşterilerimiz ve tüm çözüm ortaklarımız için en uygun maliyetle ve herkes için maximum verimli olacak şekilde sonuca giderek bulunduğumuz sektörün hangi konumunda var olacağımızı belirleriz.

Tedarik edilebilirlik

Sürekli hizmet ve satışı kolay ürünleri en yüksek kalite, düşük maliyet ve müşteri beklentilerini karşılayacak sunumlar ile devamlı temin edilebilirlik parolasını ilke edinerek tedarik sorunu yaşatmamak adına çalışırız.

Operasyonel Mükemmellik

Bayilik süreçlerimizde ve sistemlerimizde sürekli gelişim ve iyileştirmeyi teşvik eden, İrtibat, çözüm, reklam, potansiyel üretme, ulaşım, memnuniyet anlamında operasyonel mükemmellik kültürünü oluşturmak ve sürdürmek.

Sosyal sorumluluk

Çevremize, dünyamıza, insanlığa ve her şeyden önemlisi geleceğimiz olan çocuklarımıza yaşanılabilir berrak bir hayat sunabilmek adına sosyal sorumluluklarımızın bilincindeyiz. Faal olarak sanal sosyal projelerde her zaman var olduğumuzu, yanı sıra fiziki olarak yılda en az 2 sosyal proje ile bütçemiz doğrultusunda ilgilendiğimizi belirtmek isteriz. Bayilerimizin ve çözüm ortaklarımızın da projeler dâhilinde olmasını “daha güzel bir yaşam için sende gel” teşvik cümlesi ile sağlamaya çalışmaktayız. Sosyal sorumluluk projelerine bağımlı bir kurum olarak sizlerin de tavsiyeleri ile özgün sorumluluk projelerinde bulunmak isteriz.

TEMEL İLKELERİMİZ (MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİKASI)


Kalitede, hizmette, ve bayi ilişkilerimizde, en iyi olmak ve kamuoyunda sahip olduğumuz bu imajı korumak ana hedefimizdir. Bu hedefe ulaşmak üzere faaliyet gösterdiğimiz alanlarda yönetimi üstlenmek ve piyasada lider olmak temel ilkemizdir.
Müşterilerimizin yaşam kalitelerini artırarak yaşamın fırsatlarını en iyi şekilde değerlendirmelerine ve potansiyellerini gerçekleştirmelerine yardımcı olurken hızlı, kaliteli, sade ve güven veren bir hizmet sunuyoruz. Tüm kullanıcılarımızın,müşteri odaklı, yenilikçi, rekabetçi ve yerel köklere sahip “müşteri odaklı” bir şirket olduğumuzu görmeleri yönünde ilerliyoruz.

Dürüstlük ve Doğruluk

Yetkinlik ve Yeterlilik

Tüm ilişkilerimizde etik ve ahlaki değerlere bağlı, dürüst, şeffaf yönetim anlayışımız sayesinde karşılıklı yarar sağlamak amacıyla, iyi niyet ve anlayışla davranmak, yasalara ve ahlak kurallarına daima uymak ilkemizdir.

Şirketimiz, faaliyet gösterdiği her alanda pazarın talep ve beklentilerini tespit edip, üretimini ona göre yönlendirerek en iyi hizmet noktasında olmak için çalışır. Danışmanlarımız ve denetim personelimiz tüm yurt genelindeki bayilerimizi habersiz ve gölge müşteri gizliliğinde denetlemekte ve hizmet kalitemizin halkımıza en mükemmel şekilde sunulmasını sağlamaktadır.

Somut ve Objektif Olmak

Etkin ve Verimli Olmak

Müşterilerimizin her türlü şikâyet, öneri, talep ve soruları dürüst, adil ve tarafsız bir şekilde değerlendirilmekte ve ön yargılardan uzak bir bakış açısı ile değerlendirme komisyonuna sunulmaktadır.

Şirketimiz, başarının anahtarının verimli, disiplinli ve planlı olarak çalışmak olduğuna inanır. Çalışanlarına değer katar; mesleki eğitim ve gelişime olanak tanır; başarıyı ödüllendirir. Tüm bayi ve müşterileri iletişimlerinde doğru bilgi aktarır, tarafları da doğru bilgi alışverişi konusunda yönlendirir.

Güvenilirlik (Gizlilik İlkesine Saygı)

Hesap Verilebilirlik

Tüm şirket çalışanları ve bayilerimiz, şirketimizin rekabet gücünü zayıflatacak bilgilerin, iş ortaklarıyla olan anlaşmaların “gizlilik” çerçevesi içinde olduğu bilinci ile hareket eder, bunların korunmasını ve gizliliğini sağlar, ayrıca müşterilerinin kendilerine güvenerek verdiği bilgilerin gizliliğine saygı gösterir.

Büyük bir sorumluluk duygusuyla hareket eder, mağduriyet ve asabiyet oluşturmamak için şeffaf yönetim anlayışı ile yöneticilik yaparak hesap verilebilirliği talep anında gerçekleştiririz. Müşterilerimizin şikâyet, öneri, talep ve soruları kayıt altına alınarak, yapılan değerlendirme, çözüm ve yöntemleri gerekçeleri ile birlikte müşterimize açıklanır.

Değer ve Önem vermek

Bağlılık

Yaptığımız her işe aynı ölçüde önem vererek ürettiğimiz her çözüm ve ürünün değerli olmasını sağlarız.

Şirketimiz hizmet kalitesi düsturu anlayışı ile müşteriyle uzun soluklu birlikteliklere önem verir.


Erişilebilirlik

Takım Çalışması:

Müşterilerinin şikâyet, öneri, talep ve sorularını kolaylıkla ve istediği zaman istediği yerden ulaştırabilmeleri için gerekli iletişim kanallarını kurmuş olan şirketimize, Pazar günü hariç, haftanın tüm günleri 08.30 – 19.00 saatleri arasında ulaşabilir. Ayrıca müşterilerimiz şirketimizin internet adresinden ve tüm bayiliklerimizden şirket genel müdürlüğüne doğrudan ulaşılabilmektedirler. Şirketimiz, müşteri memnuniyeti geliştirme sürecinin performansı ve hedeflere uygun iyileştirme çalışmaları, üst yönetimimiz tarafından dönemsel olarak gözden geçirilmekte ve değerlendirilmektedir.

Hiçbir başarı ve süreklilik bireysel değildir. Ortak başarımız demek bayilerimizin daha fazla kazanç ve memnuniyeti demek. Bunun için birlikte çalışırız. Birlikteliğimizin içine bayilerimizi de katarız.